Thursday 19 November 2015

Hadiah sticker kat baju

Hari ni buka mailbox dapat hadiah dari university. Hadiah untuk semua pelajar uni yang berjaya menghabiskan 55 credits dari tahun lepas.

Dapat 4 kupon makanan free di restaurant dan 1 badge untuk ditampal di baju.
Macam budak²kan bunyinya? Tapi saya gembira bukan main sebab dah lama tak dapat hadiah dari sekolah. Hahahaha
Tahun lepas saya pergi kelas² wajib untuk master degree saya. Di kesempatan yang ada saya pergi kelas lain untuk suka² juga (sebab kelas sini free. So pergi je la ambil kelas apa2 pun kat uni). Bila tengok transcript, rupanya dah kutip 76 credits. Yeszaaa! Tak perasan pun sebab banyak kelas yg menarik yg banyak buat saya fikir dan terfikir.
Anyway, sebab dapat hadiah, ditambah dengan kata² semangat dalam surat cinta yang uni bagi, terus naik semangat dan motivasi nak pergi uni. Tapi uni dah tutup sebab dah malam haha

No comments:

Post a Comment