Friday 27 November 2015

Poskad dari Finland

Hello lovely people.
Saya ada terfikir ni. Since saya di Finland, ada sesiapa tak yang nak saya hantarkan poskad dari sini?
Poskad bukan sebarang poskad, poskad designer dari Marimekko, okayyy. Marimekko ialah brand designer terkenal di Finland. Boleh tengok page diorang kat sini: 
https://marimekko.com/fi_fi/
So kalau nak hantar kat diri sendiri ke, nak hantar kat secret admirer ke, nak hantar kat boyfriend girlfriend ke, boleh lah eksyen sikit bila tengok setem cop dari Finland. Gitu.
So harga 1 poskad + postage ialah RM15. Sorry la kalau mahal, sebab sini pakai euro, kat sini 1 euro lebih kurang RM5. Tahun lepas 1 euro RM3.50 je. Tapi saya dengar kat Malaysia ada orang cakap 'baguslah duit turun'. Mesti orang tu tak belajar ekonomi. Haih.
So sambil dapat poskad Marimekko dari Finland, boleh juga bantu saya tambah duit belanja nak beli santan ke cili kering ke bila teringin nak makan nasi lemak *buat muka kesian sambil tahan nangis rindu kat nasi lemak*
Siapa nak poskad dari Finland, angkat tangan!!!
Lepas tu click kat online store ni k: 
https://azmiraamran.ecwid.com/

Kiitos paljon! / Terima kasih banyak!

No comments:

Post a Comment